Eigenlijk was ik van plan een heel andere blog te schrijven vandaag, maar er gebeurde iets onverwachts dat ik graag met jullie deel. Soms heb je van die dagen dat je thuis komt, na een drukke dag werken en je hebt gewoon geen zin om eten te koken. Het liefste zou je gewoon een warme douche nemen en lekker op de bank ploffen. Nou juist zo’n dag had ik vandaag na mijn werk en inderdaad ik ben ook op de bank geploft. Maar dan kom je op het punt dat je maag begint te knorren en er toch echt eten moet komen.

Eigenlijk sinds dat ik in Groningen woon maak ik al gebruik van Thuisbezorgd.nl, voor die moment als vandaag is het gewoon super handig en je hebt ook nog eens een enorme keuze aan restaurants en soorten eten. Nou moet ik wel heel eerlijk bekennen dat de meeste bezorg restaurant bij mij hier op de hoek zitten, maar als je dan toch al hebt besloten om te bestellen waarom zou je dan moeite doen om het op te halen.

Vandaag had ik zin in een patatje kapsalon met extra vlees, extra kaas, salade en natuurlijk knoflooksaus. Na het openen van de Thuisbezorg app op mijn telefoon maakte ik de keuze voor een willekeurig restaurant en bestelde daar mijn patatje kapsalon. Na het betalen via de bankieren app werd ik terug geschakeld naar Thuisbezorgt en kreeg ik de melding “Er is een fout opgetreden, er kon geen verbinding worden gemaakt”. De app ging weer terug naar het betaalscherm, ik dacht shit heb ik dat weer. Nou niet moeilijk gedaan en gewoon weer op betalen gedrukt en daarna kreeg ik het bericht dat mijn bestelling klaar was.

Nog geen minuut later kreeg ik 2 bevestigingsmails en 2 sms’jes met de mededeling dat mijn bestelling gedaan was. Oeps had ik nu gewoon 2x een kapsalon besteld? Eerst dacht ik van ach ik zie het wel, maarja 2x een kapsalon opeten in mijn eentje leek mij geen goed idee. Toch besloot ik contact op te nemen met het restaurant, dit stond namelijk in de bevestiging vermeld voor als er iets niet goed was. Ik dus bellen, wordt ik gelijk doorgeschakeld naar de voicemail. Ik denk k*t wat moet ik nu dan, dus kijk snel op de Thuisbezorgt site of ik hun kon bellen. Helaas geen telefoonnummer maar wel een verwijzing naar hun Twitter pagina. Aangezien ik redelijk vaak contact heb met bedrijven stuur ik uit nood mijn tweet de wereld in.


Ik was wel even bang dat het nog wel even kon duren voordat ik een antwoord kreeg, zo snel zijn bedrijven niet op Twitter. Nou niet dus binnen 3 minuten had ik al een reactie ontvangen.

Nou toen was ik echt wel eventjes verbaasd, wat een snelle service en ze ging gelijk voor mijn aan de slag om een oplossing te zoeken voor het probleem. Ik dus gelijk een DM sturen want ja voordat je het weet staat de bezorger voor de deur. Ook daar kreeg ik zeer snel een reactie op terug.

Mijn dag kon niet meer stuk, wat een geweldige service en nog geen 10 minuten later stond ook nog eens de bezorger voor de deur. Hij zag er niet zo vrolijk uit, maar het eten was bezorgd en ik kon gaan smullen.

Hebben jullie al wel eens wat besteld via Thuisbezorgd? Wat zijn jullie ervaringen? Aangezien Thuisbezorgd afhankelijk is van alle restaurants waarmee ze samenwerken, kan het natuurlijk nooit 100% goed gaan. Mensen maken fouten tja dat doe ik ook wel eens. Als klant ben ik in elk geval super tevreden.

 


1 reactie

Eerko Sassen · maart 31, 2018 op 00:07

Leuke post. Ik plaats ook vaak een bestelling via thuisbezorgd. Het is erg handig voor als je geen puf meer hebt om naar de winkel te gaan of te koken.

Ik heb nog niet een dergelijke ervaring mee gemaakt. Wel zou het handig zijn wanneer bezorgers met een GPS zouden werken net als Dominos en dat thuisbezorgd dit kan tonen in de app. Het gebeurd vaak dat een bestelling laat is en ik toch even bel voor navraag. Dit is dan niet meer nodig

Geef een reactie